De Keersluis

Deze kamer is vernoemd naar "De Keersluis", deze brug verbind Munnekezijl met Friesland - Groningen. Deze noodwaterkering heeft een lengte van 44 meter (!) en is gebouwd in 1882.

Aan de achterzijde van de kerk is een centrale ingang waar je via de trap "De Keersluis" kamer bereikt. Deze ruimte is voorzien van een zithoek met boxspring, en in de achtergevel zit een kozijn wat toegang bied tot een klein balkon op het zuidwesten. Je kunt uiteraard ook gebruik maken van het terras aan de zuidzijde van de kerk.

De aparte badkamer heeft een inloopdouche, wastafel en wc. badhanddoeken zijn aanwezig.

Ontbijt is bij deze kamer inbegrepen. Tevens kunt u gebruik maken van de berging die is voorzien van stroom om bijvoorbeeld je elektrische fiets(en) op te laden

Beschikbaarheid en direct boeken Afbeeldingen (8)
Onze beschikbare arrangement(en):
  • 2 Tweepersoons kamer "De Keersluis" inclusief ontbijt arrangement.

Aankomst tussen 15.00 - 20.00
Vertrek tot 11.00